środa, 20 kwietnia 2011

malowany kwiat

Nie jestem specjalistką od wymyślania nowych rzeczy.
Co więcej nie jestem fanką używania kwiatków w pracach.

Połączyłam to czego nie lubię z tym co kocham
i wyszedł szybki i prosty malowany kwiat, z którego jestem dumna ;)


Potrzebne nam beda
+ pędzel, farby akrylowe (min. dwa kolory), klej
+ np. glossy accents, brokat

Kwiatki malujemy jaśniejszą farbą.
Nie musicie być dokładni. Im szybciej i bardziej niestarannie tym lepiej ;)

Następnie, końcówki płatków malujemy ciemniejszą farbą.
Suszymy lub czekamy...
Kwiatki składamy ze sobą.

I łączymy...Można podkleić klejem.

Po złożeniu.Trochę przyozdabiamy.

I tak wygląda gotowy kwiatek.
Na zdjęciu glossy accents jeszcze nie wysechł ;)
Mam nadzieję, że kurs się przyda.

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. super pomysl na zmiane kolorystyczna kwiatkow chodz ja akurat bym na niebiesko zrobila hihih takam zakochana w tym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie ze sie podoba :)

    Noami, fuj, fuj niebieski ;)))) Mysle, ze nawet jak sa niebieskie kwiatki i chce sie miec niebieskie, a dodatkowo chce sie im dodac troche tekstury, fajnie je pomalowac i np.posypac brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  3. super kurs :):)

    dokładnie jak mówi Magda - brokat, albo jeszcze embossing zastosować :) szaleć można na całego :)

    OdpowiedzUsuń