środa, 22 lutego 2012

liftujemy!

Witajcie już prawie-wiosennie! Czujecie jak nadchodzi? Ja na dobre pożegnałam wysokie kozaki i grube rękawiczki – może w ten sposób przywołam szybciej wiosnę:-)


Dziś mam dla was nowe wyzwanie – będziemy liftować ramkę Jasminowasi, która wygląda tak:


Oczywiście interpretacja należy do was – możecie pozostawić ten piękny i delikatny romantyzm, jaki cechuje ramkę Jaśminowasi, tak jak to zrobiły:
Klaudia



Noomiy
Zuzanka
i ja - magdam
Możecie wpleść w nią trochę koloru i zdjęć, tak jak Noami

Albo jeszcze więcej kolorów i energii, jak Anniko
A teraz czekamy na wasze ramki – pamiętajcie, ta forma powinna być zachowana – reszta należy do waszej wyobraźni! A my już nie możemy się doczekać efektów. Będziemy czekać do 6 marca, do samej północy!






2 komentarze:

  1. Przynajmniej raz mi się udało być pierwszą:)
    Dzięki za mobilizację!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, będę zaglądać częściej! :*
    obserwujemy?
    http://jagoodoowoo-fashionismypassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń