środa, 20 czerwca 2012

Diabelskie Wyzwanie - Czekoczyna

Witajcie! Tym razem czas na Diabelskie Wyzwanie - wiemy że je bardzo lubicie :)

Dzisiaj do współpracy zaprosiłyśmy bardzo cenioną scraperkę, która tworzy przepięknie, z duszą, mediowo i kolorowo - a jest nią Kasia - CZEKOCZYNA!


Żebyście mogli poznać ją bliżej, zadałyśmy jej kilka pytań:

Powiedz nam coś o sobie.
W sieci jestem Czekoczyna, ale na imię mam Kasia. Mam 22 lata i szaloną miłość do scrapbookingu. Codziennie staram się poznać coś nowego, uśmiechnąć się do siebie w lustrze i mieć nadzieję. Czasem lubię pobyć sama, ale nie mogę odzwyczaić się od ciągłego szukania drugiego człowieka. Chciałabym zawsze mieć pasję i móc myśleć o niej w każdej wolnej chwili.

Kiedy i od czego zaczęła się Twoja pasja?
Jeśli chodzi o scrapbooking to zaczęła się trzy lata temu, gdy w moje ręce wpadły tusze Distress. Od tego momentu wiedziałam już, że przez setki następnych wieczorów nikt łatwo nie oderwie mnie od biurka. Wcześniej znalazłam w internecie rozmaite sposoby na własnoręcznie robione kartki, jednak dopiero gdy spotkałam się z połączeniem scrapbookingu z mediami wsiąknęłam na dobre.

Co Cię najbardziej inspiruje?
Może to zabrzmi banalnie, ale naprawdę codzienność. Ulotne chwile, zapachy, dźwięki i słowa. Oprócz tego często odnajduję inspirujących artystów, przekopuję zbiory niesamowicie pięknych zdjęć w internecie i słucham muzyki, która o czymś mi przypomina, lub coś uświadamia. W ostatnich dniach moją inspiracją są prace Michała Mozolewskiego.

Co to właściwie jest artjournaling i techniki mixmediowe, które często przewijają się w Twoich pracach? Co Ci się w nich najbardziej podoba
Art-journal to artystyczny zeszyt, zupełnie Twój – jak pamiętnik. Miejsce w którym możesz zapisać, lub zaczarować w kolorze swoje myśli i emocje. Kiedy czujesz, że jesteś super natchniona, lub coś Cię zainspirowało to właśnie art-journal jest miejscem w którym powinnaś dać ujście swojej wenie. Ten zeszyt może być miejscem ćwiczeń nowych technik, stronami do wypróbowania nowych farb, pamiętnikiem, codziennikiem czy nawet zeszytem z podróży. Chodzi o to, żeby się nie ograniczać, nie starać za bardzo, nie myśleć zbyt długo. Po prostu rozluźnij się i twórz :) Techniki mixedmediowe, których w nim używamy są rozmaite. W zasadzie co artystka to nowa technika. Właśnie to jest to, co kocham w artjournalingu najbardziej, czyli zupełna dowolność, najlepsze miejsce do rozwinięcia skrzydeł.

Czy nie posiadając "fachowych" mediów można zrobić pracę mixmediową?
Oczywiście! Mediami, które najpewniej każda z Was ma w swoim wyposażeniu są farby (nawet te szkolne, akwarelowe, plakatówki, gwasze, czy tempery – wszystko się nadaje znakomicie :)), kredki, pastele, tusze kreślarskie, lakiery... Również mocna kawa, czy herbata może nadać Waszej stronie niepowtarzalny charakter. Można przecież zacząć od zwykłego cienkopisu i rysować, pisać, mazać, kreślić – to też jest artjournaling. Dobrej żurnalistce naprawdę nie są potrzebne kolekcje kilkuset kolorów farb, mgiełek czy tuszów.


Czy po tym krótkim wywiadzie domyślacie się co będzie tematem Diabelskiego Wyzwania?
Już rozwiewamy Wasze wątpliwości! Oddaję jeszcze raz głos Czekoczynie:

Długo zastanawiałam się jaki temat wyzwania dla Was przygotować, w końcu pomyślałam że będzie to coś, co pozwoli rozwinąć skrzydła żurnalującym, jak i wejść w ten świat początkującym. Proszę, abyście przygotowały stronę art-journala odpowiadającą na pytanie „Jaki był Twój dzień?” używając mediów jakie macie pod ręką. Niech to będzie strona podsumowująca wydarzenia, wspomnieniowa, czy co Wam tylko przyjdzie do głowy. To Wasza strona i tylko Wy tu rządzicie :)

Życzę Wam powodzenia, oraz abyście odkryły w sobie pokłady kreatywności. Dziewczynom z Diabelskiego Młyna szalenie dziękuję za zaproszenie. To był dla mnie zaszczyt! :)

My także gorąco dziękujemy Kasi za zawitanie w nasze skromne progi i zainspirowanie nas do spróbowania czegoś  nowego, bo w Diabelskim art journalowych potyczek jeszcze nie było!


Oto praca naszego Gościa:





A teraz zobaczcie jak my zinterpretowałyśmy wyzwanie rzucone przez Czekoczynę:

Noami



Zuzanka



Noomiy




Anniko


MagdaM



Żeby jeszcze lepiej Wam się pracowało, mamy nagrodę dla jednej zwycięskiej pracy - 
bon na 50 zł w sklepie craftfun.pl



Zapraszamy Was gorąco do stworzenia własnej strony artjournalowej! Na Wasze prace czekamy 
do 3 lipca!





1 komentarz:

  1. ooo tojest to co tygryski zaczynają lubić najbardziej :) Super wyzwanie, super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń