środa, 3 września 2014

Wyzwanie kolorystyczne Ani Baldwin

Witajcie!
Uwierzycie że to już wrzesień! Środa!
Przed nami kolejne wyzwanie, tym razem kolorystyczne. Przygotowałam dla Was coś specjalnego :) Na granicy lata i wczesniej jesieni. 




Zapraszam do obejrzenia praca naszego DT
Mru

Justt

Anniko

Szydełkiem w oko

Monikatl
 

Na zgłaszanie prac macie czas do 16 września, czyli 2 tygodnie.

Przypominamy o zasadach naszych wyzwań (KLIK) i w razie problemów zapraszamy do instrukcji wstawiania zdjęć (KLIK)

Milej zabawy
Pozdrawiamy, DT

4 komentarze:

  1. Aniu, piękna grafika do wyzwania z intrygującą paletą barw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodałam chwilę przed północą z nadzieją, ze zostanę zakwalifikowana :)
    Pozdrawiam, hanusiam z http://ankanauczanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy nie jest już "po ptokach", ale chciałam dodać że zaktualizowałam posta i zdjęcie mojego ptoka :)

      Usuń